Monday 4 August 2014

Koleksi Jubah Murah Sempena Aidilfitri

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia~

 


Walaupun Hari Raya Aidilfitri yang pertama telah berlalu, namun Aidilfitri merupakan sambutan yang amat ditunggu-tunggu oleh segenap umat Islam di seluruh dunia. Perayaan yang disambut setahun sekali ini merupakan simbol kepada kemenangan umat Islam serta hari yang menemukan kaum keluarga yang lama terpisah. Seperti kebiasaannya, sambutan Hari Raya tidak akan pernah meriah tanpa sepasang persalinan baju raya yang serba baru. Oleh yang demikian, berita baik untuk anda yang mendambakan koleksi jubahmurah yang menawan untuk digayakan pada Syawal ini, teruskan membaca entri ini :)





Berbelanja secara bersederhana merupakan pilihan bagi mereka yang mempunyai bilangan tanggungan yang ramai atau ahli keluarga yang besar. Namun begitu, tuntutan berfesyen dan keinginan untuk tampil bergaya pada hari yang berbahagia ini merupakan idaman setiap individu. Justeru, ZALORA Malaysia kini hadir dengan membawakan koleksi jubah murah yang boleh anda miliki dengan harga serendah RM 100 dan ke bawah! 




Koleksi-koleksi jubah yang ditawarkan adalah dibawa khas daripada jenama-jenama hebat seperti First Lady, Zuco Fashion, Jameela Muslimah dan banyak lagi. Apa yang menarik, kesemua koleksi jubah adalah diperbuat daripada fabrik yang berkualiti demi memastikan anda berada dalam keadaan yang selesa sepanjang pemakaian. Selain itu, jenama-jenama ini juga membawakan koleksi jubah moden yang menawan dan sesuai untuk anda gayakan kemana sahaja. 

Apa yang anda tunggu lagi? Buatlah pilihan yang tepat dengan melayari laman web ZALORA Malaysia hari ini juga untuk koleksi jubah murah yang pastinya menambat hati anda. 




ZALORA merupakan destinasi fesyen sehenti yang terbaik untuk anda dengan menawarkan pelbagai potongan hebat serta perkhidmatan penghantaran secara percuma. Meriahkan Hari Raya anda dengan membuat pembelian sehelai jubah murah dengan harga serendah RM 100 dan ke bawah hari ini juga!

Ayuh semua! Jangan lepaskan peluang anda :D

6 comments:

  1. Ohh..zalora.
    Tak pernah membeli di zalora lagi setakat ni.
    Ok ke service depa?

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya... salam perkenalan dari germany...jemput join giveaway saya ye... http://jindrisska.blogspot.de/2014/08/harry-potter-postcards-giveaway-from-me.html

    ReplyDelete
  3. cantik-cantik semua..seronok kalau ada orang nak belanja satu :D

    update watermark segmen saya nak watermark by kapas putih

    http://kapas-putih.blogspot.com/2014/08/20-watermark-portfolio-segmen-saya-nak.html

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg