Sunday 13 December 2015

JOM kenali siapa aku! :D



Assalamualaikum.


Alhamdulillah, akhirnya aku memberanikan diri nak mulakan langkah untuk berjinak dengan semua blogger! :D
So, langkah pertama, aku nak kenalkan diri aku dahulu hihi :) Sedikit memalukan sebab dah berapa tahun dalam dunia blogger, dan baru sekarang aku nak expose myself. Aku taksuka orang tahu siapa aku sebenarnya sebab keyakinan aku dalam dunia blogger agak kurang berbanding dunia nyata ihiks.

Here i go,
#20factsaboutKarimahZulkafali

  1. Berumur 17tahun pada tahun 2015. 24Feb nanti masuk 18tahun hoyeah! :D
  2. Baru je habis SPM dan sedang mereput di rumah hahaha! XD
  3. Obses dengan warna merah tapi blog warna pink sebab aku rasa merah terlalu extreme untuk blog aku yang akan mengakibatkan bloggers tak suka blog aku muehehe :3 
  4. Lebih suka menggunakan perkataan 'aku' dalam entry sebab rasa diri dah besar (walaupun baru abis spm hehe) Sorry! Tapi still akan hormati yang lebih tua inshaAllah :)
  5. Banyak benda nak post sebenarnya tapi takut orang tak baca so lebih banyak join giveaway em em.
  6. Suka join giveaway or segmen sebab boleh kenal ramai lagi blogger lain ;)
  7. Suka follow orang! Selalu dalam sehari lebih 20+ blog aku follow tapi sekarang aku taktahu kenapa kalau lebih 20+ aku follow, lepastu aku takboleh nak follow dah sebab widget untuk follow tu aku taknampak. Mungkin sebab laptop aku masalah kot. So, aku taktahu yang korang macam mana. Korang boleh bagi pendapat tak tentang masalah aku ni? :)
  8. Taksuka upload gambar sendiri di laman sosial. Nanti aku share kenapa. InshaAllah.
  9. Kawan dalam dunia nyata takde blog sobs T.T
  10. Aku takreti untuk jana pendapatan melalui blog seriously! takde orang nak ajar dan aku tak faham even dah search melalui google T.T
  11. Takreti design blog sendiri, cuma reti edit sikit'sikit yang simple je uhuhu >.<
  12. Sukakan kucing! Ohyeah :) I have 8 cats at home :)
  13. Suka membaca ;)
  14. Don't have a boyfriend tapi adalah sukakan orang tu hehe lumrah kan? hihi.
  15. I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee food! :D Tapi malassssssssssssssssssss makan. Hahahaha siapa macam aku angkat tangan sikit! hahahaha XD
  16. Garang! Tapi baik. Hahahaha gurau. Entah, ramai yang cakap aku garang. Tapi kalau korang kenal dengan lebih mendalam, inshaAllah tak garang hihihi.
  17. Orang terengganu! Dan seorang yang pekat dalam pertuturan ganuuu. Muahaha tapi dalam dunia blog terpaksa gunakan bahasa melayu betul sebab nanti korang baca takfaham hihi.
  18. Aku takut nak anjurkan apa'apa giveaway atau segmen sebab takut takde orang nak join huhuhu. Akan buat inshaAllah.. Doakan aku berani haha! XD
  19. Have a twin! Hahaha. kidding! tapi aku memang rapat dengan kakak aku yang kedua, Dan kemana sahaja kami berdua pergi, semua akan cakap kembar. Seriously! Tapi selalunya akulah yang dianggap kakak sebab aku lebih besar sedikit berbanding dia hihi (sikit je)
  20. Seorang yang rendah (150+ cm) dan kurus (orang cakap) hahahah! XD
Yeah!
Dahhhhhh siappp! :D
So, korang sudi tak berkawan dengan aku? sobs T.T seriously aku rase takde orang sudi berkawan dengan aku dekat dunia blog ni :(

Thank you sudi baca! :D
Maaf andai terkasar bahasa. Komen jika ada teguran yang perlu aku tahu :)
syukran! :)






13 comments:

  1. No 9 tu! sep sikit! kita geng *Pap

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hye Karimah... nice knowing u adik ~

    ReplyDelete
  4. hai :)
    selamat berkenalan karimah

    ReplyDelete
  5. Errr ... takut dgn kucing .. ahaha ... tggnu dkt mana ?

    ReplyDelete
  6. Hahahha, don't be like that! Ramai je kwn dlm dunia blogging ni! Yg penting rajin BW dan tegur-menegur! Yeahh! Hahahah ;)

    ReplyDelete
  7. @Kim Chaa Haha, senang je nak hilangkan rasa takut dengan kucing. Terengganu dkt kmmn. Stay ganu gak ke? :D

    ReplyDelete
  8. banyak persamaan la kita ni adik..hehe. tp sy x pelihara kucing.hiks. sll gak snggh blog adk ni.ingt kan hakak2,rupenye adk...salam persahabatan ye ^^

    ReplyDelete
  9. @Ayuni Sara Hi akak :) Salam perkenalan :D Thanks sudi tegur ^^

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg