Saturday 6 February 2016

ANIME REVIEW : Prince Of Tennis

Buat pertama kali aku rajin nak review muehehehe.
Review ini khusus buat peminat anime sekalian yeah yuhuuuuuuu.


Nah, anime pertamaaaaaaaa yang aku tengok dan buat aku jatuh cintaaaa dengan dunia anime yang awesomeeee ini!

Jangan fikir anime ni hanya untuk budak budak je okay?
Ya, aku tahu kebanyakan anime jepun ni banyak yang berunsurkan lucah. Korang kena bijak la. Semua perkara yang ada dalam dunia ni, kalau kita tak bijak memang semuanya akan bagi akibat yang buruk.

So, be clever!

PRINCE OF TENNIS

Sinopsis dari aku sendiri :-

Cerita tentang seorang budak sekolah menengah yang terer gileeerrr nak mampus main tennis. Anak kepada juara dunia. Dari kecik, diajar main tennis, tapi bapak dia tak ajar dengan proper, main main gitu. Haaa. Yang bestnya-- dia tak pernah dapat kalahkan bapak dia. Then dia masuk sekolah menengah, dia dah boleh jadi salah seorang pemain utama. Semua orang dia kalahkan. Just a few person je dia kalah selain bapak dia (gelaran bapak terasa sangat kasar but aku still nak guna jugak muehehe) Tapi still boleh kira dengan jari. Em, tak sampai 5orang aku rasa.

Impian dia nak jadi juara dunia.

Okay, taknak cerita banyak sengat, korang kena tengok weh! Serious highly recommended! Episode dia banyak gilerr nak mateyyyy tapi korang kena sabar okay? HAHA!


Watak utama-- Ryoma Echizen (越前 リョーマ Echizen Ryōma?)


Watak paling cool yang aku rasa-- Kunimitsu Tezuka (手塚 国光 Tezuka Kunimitsu?)

Taknak review panjang sangat nanti aku spoil huhu. Aku akan review lagi. inshaaAllah kalau malas aku berlalu pergi~ HAHA! Bye bye!

2 comments:

  1. best gila anime ni! even episod dia sampai 150++ tapi sabar je download and tengok :) antara anime panjang yg akak suka Katekyoushi Hitman Reborn, Rurouni Kenshin and D.Gray Man :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh kena tengok jugak ni! Thank you akak sudi suggest :)

      Delete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg