Tuesday 25 February 2014

24/02/2014



Happy birthday to me!

Haha, aku lewat sehari post entry pasal birthday aku ;3 Takde mase nak post semalam sebab semalam aku busy. Busy dengan persiapan nak pergi interview Imtiaz hari ni.

Tapi takpelah. Alhamdulillah umur aku dah meningkat. Tu tandanya mati semakin menghampiriku. Allahu :/

Semoga Allah memanjangkan umurku. InShaaAllah. Ameen :)

Dan terima kasih di atas ucapan birthday di Facebook, Twitter mahupun sms. Terima kasih. Moga kita semua sentiasa dilindungi Allah :)

Btw, birthday aku sama dengan beberapa kawan aku iaitu Qamar, Suriati dan kakak Ashirah, KakAleen :)

Happy birthday semua!



2 comments:

  1. same ng ayie la..hepi belated befday =)

    ReplyDelete
  2. Happy bornday dear.. smoga sntiasa bhagia d smaping kluarga tsayang dan moga sukses slalu yaa.. ^^ amin ya rabbal amin.. hehe

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg