Wednesday 12 February 2014

ALHAMDULILLAH

Hai hai ;] Assalamualaikum!

Hari ini aku stress gie kot -_- dari dulu lagi aku duk rungsing pasal follower widget aku. Dulu dekat blog aku, takde follower widget. Dah berapa kali aku test buat, tak menjadi'jadi. Tertekan betul la.
Aku pun ada mintak tolong sorang akak ni, dia tak buat'buat untuk aku. Mungkin dia busy kot. Tapi takpelah. Aku pun malas nak menyusahkan orang ;) Aku ada mintak tolong kawan aku jugak. Dia pun busy. Almakumlah, duduk asrama.

So hari ni aku nekad nak edit sendiri. Nekad betul'betul. Dan akhirnya menjadi :') Alhamdulillah!

Sebenarnya yang jadi ke masalahnya, follower widget dah tak disediakan lagi oleh pihak blog. Kita kene search sendiri tuto yang terbaru. Susah weyh. Haha. Tapi aku berjaya! Yeay! Happy. Sekarang dah ada follower widget aku. So happy. Dah selesai satu masalah :)

Bye'bye ;)



No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg