Saturday 17 May 2014

Copycat

Assalamualaikum.
Hari ni nak buat short entry pasal Copycat.

Aip aip, mesti korang dah tahu apa itu copycat kan? Copycat ialah gelaran kepada orang yang suka meniru perbuatan orang lain.

Aiyoyoyo! Aku tak suka copycat! Maaf. Memang tak suka. Aku bukan nak perasan, tapi aku sedar ada yang meniru style aku ber-blog. Tapi tak mengapa, aku redha. Haha sekarang aku suka redha dengan semua perbuatan orang lain yang aku tak suka. Em pasrah.

Cuma satu je nak bagi tahu, tak baik tau tiru tiru ni. Hihi. Lain la dengan izin orang tu. Kalau ada yang terasa aku tujukan kepada dia, aku minta maaf dan korang takperlu minta maaf dengan aku sebab aku dah maafkan :)

Okay got to go. Exam minggu depan Addmath, Arabis, PQS dan PSI. Wish me luck guys! :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg