Friday 9 May 2014

EXAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hai semuaaaaaaaaaaaaaaa! Assalamualaikum :)
Nampak tajuk di atas?

Haaa minggu ni dan minggu depan exam! Sebenarnya dah start minggu lepas, tapi exam subjek minggu lepas tak lah susah mana. Tapi minggu ni paling killer! Exam semua exam subject killer -_-


Nahhh ni exam paling aku kurang suka. TOV baru ni aku FAIL! Argh memang menyakitkan jiwa raga :(
Exam kali ni aku TAKNAK fail. So kena struggle lebih.


Haaa subjek ni pun ada. Nasib baik TOV aku lulus. Hahaha. Tapi tetap kena belajar lebih dari yang biasa. Aku taknak markah aku low daripada bebudak lain.


Lalala yang ni pun ada. Fizik best! Tapi agak mencabar. Aku suka fizik sebab banyak mengira. Hehe. Tapi kena ingat banyak step penting. Formula mesti dalam kepala maaa :/


Yang ni aku palinggggggg suka :) Hehe. Serious talk. Alhamdulillah :) Tapi impian aku sekarang nak dapat markah paling tinggi dalam kelas. InShaaAllah. Doakan aku :)


Yang ni bukan subjek exam minggu ni. Tapi minggu depan. HAHAHAHAHA aku FAIL tov -_- Dua subjek je fail. Hahaha buat malu jeee. Math aku on, +math aku grrr :/ So kena banyak buat latihan! Huwaaaaa :(


Muahahaha yang ni pun ada tau :/ Tapi bukan Arabic biasa. Bahasa Arab Tinggi. Kahkahkah, aku malas study Arab! Tapi aku KENA study Arab! WAJIB. Em kena kuatkan azam! :)

Memang mencabar. Esok pulak aku ada pertandingan PANTUN. Muahahahahahaha bila aku nak study entah. Lusa dah exam Math. Em em em Allah :(


Aku mengharapkan doa kalian :)

Maaf kalau aku kurang update entry, kurang join giveaway baru. Kalau ada giveaway baru, tolong inform aku tau? Haha takut terlepas :)

Terima kasih!
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg