Wednesday 16 July 2014

SUPER RAYA SALE di LAZADA.com.my

Assalamualaikum dan selamat berpuasaaa semuaa :)


Hari ini mungkin hari bertuah kepada para penggemar shopping sekalian! Kerana Lazada.com.my mengadakan SUPER RAYA SALE khas buat anda semua! Walau dimana pun anda berada, anda tetap boleh shopping secara online. Sangat mudah.

Bagi aku, shopping online adalah sangat mudah, jimat masa, duit dan tenaga anda :) Jangan merumitkan perkara yang mudah :D


SUPER RAYA SALE menawarkan diskaun sebanyuntuk semua barangan raya dari langsir raya baru, baju raya baru, bakeware untuk buat cookie raya baru, etc.

SUPER RAYA SALE hanya sah pada 16JULAI2014 SEHINGGA 17JULAI2014, 11.59PM SAHAJA.


SUPER RAYA SALE menawarkan diskaun untuk kategori Home & Living. Anda akan mendapat diskaun jika anda membeli barangan daripada kategori Home & Living berharga RM77 dan keatas!

Home & Living merupakan barangan rumah seperti meja, barangan memasak, bekas-bekas makanan dan banyakkk lagi :)
Saya lampirkan contoh barangan Home & Living :



Anda boleh shopping pelbagai lagi barangan Living & Home di Lazada.com.my!

SUPER RAYA SALE juga menawarkan diskaun untuk kategori Home Appliances! Diskaun akan diberi kepada anda jika anda membeli barangan daripada Home Appliances yang berharga RM99 dan keatas!

Barangan di kategori Home Appliances sangat sesuai dibeli oleh para suri rumah sekalian kerana terdapat banyak barang Home Appliances yang memudahkan kerja para suri rumah sekalian. Para wanita bekerjaya juga disyorkan membeli barangan Home Appliances di Lazada.com.my! Di Home Appliances menyediakan barangan dapur seperti blender, vacuum, microwave dan banyak lagi barang yang berkualiti tinggi.

SUPER RAYA SALE juga menawarkan BIG SALE untuk Samsung Gadget. Awesome! Kepada penggemar Samsung Gadget, inilah masa yang sesuai untuk anda shopping sakan di Lazada.com.my untuk mendapat gadget impian anda!

Di Lazada.com.my juga akan mengadakan Raya Fashion Sale kepada anda semua! Jangan sesekali lepaskan peluang untuk beraya sakan dengan barangan Lazada.com.my. DAN yang menariknya juga, Lazada.com.my juga akan mengadakan online game Wheel of Raya (lebih kurang macam Roda Impian) dan menangi hadiah termasuk cash voucher RM100 untuk mendapatkan lebih banyak diskaun.


Macam mana nak membeli belah di Lazada.com.my? Gambar dibawah menjawab persoalan anda :)


Jika anda ada beberapa pertanyaan, anda boleh klik di Costumer Care :)
Jangan lupa dapatan barangan impian anda semua di Lazada.com.my! Peluang hanya datang sekali. Meriahkan raya anda di Lazada.com.my.
Dan jangan lupa, SUPER RAYA SALE hanya berkesan pada 16JULAI2014 SEHINGGA 17JULAI2014, 11.59PM SAHAJA.

Okay, selamat membeli belah di Lazada.com.my :)
Adios~





5 comments:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg