Sunday 17 December 2017

Challenge MYSELF #30days!

Hi everybody!
Assalamualaikum :)

Bismillahirrahmanirrahim.
Segala puji bagi Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

This is my first post since i finished my stpm lyfe
Alhamdulillah.
So, sekarang aku sedang cuti sementara tunggu result & panggilan university inshaAllah. Doa-doakan aku :)

Actually, aku malas nak update blog. Sebab aku kan dah tukar link blog aku. Then, views makin kurang huhu. Haritu aku dapat tawaran collaboration dengan Lazada. Tapi lepas aku tukar link, she dont respond anymore to my email. hm sedih. tapi takpelah, bukan rezeki aku.

Sekarang, aku nak mulakan lyfe baru di blog aku (seperti yang aku dah bagitahu on my previous post if you read it). Walaupun views dah kurang, tapi takpelah, kita mulakan dari zero balik.

Aku nak mulakan satu mission, iaitu:

#fromZEROtoHERO!

mission ni adalah aku nak challenge myself untuk EVERYDAY :-

  • sekurang-kurangnya update 1 post
  • blogwalking 5 bloggers and
  • drop a comment at their latest post with the hashtag
Harap aku rajin! ehehehee.

and sebenarnya aku nak ajak korang. especially untuk blogger yang sendu macam aku hahaha. untuk blogger yang dah gah, famous, korang dah power di dunia blogger ni tapi korang pun sangat dialu-alukan.

Amacam, ada orang nak join tak? Kalay ada, aku nak buat post nanti. Kalau takde, nevermnd. Aku tak kisah. hehe.

My mission start tomorrow!
Adios!




3 comments:

  1. Selamat merealisasikan misi ya :)

    ReplyDelete
  2. Good luck! ^^ Hana pun tengah dalam challenge yang sama.hahaha #TersamaTanpaSengaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay sama dengan Hana! Hehehe Jom rajinkan diri sama sama :D

      Delete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg