Sunday 24 December 2017

Movie Review | The Duff

Hello :)
Assalamualaikum!

#day7 of mission #fromZEROtoHERO

Harini aku mood nak review movie. Dan movie yang aku akan review adalah movie lama-lama, bukan yang terbaru.

Why?

Sebab dulu aku jarang tengok movie, tak berkesempatan. So, sekarang adalah masa yang sesuai untuk movie marathon! In the same time, aku nak kongsikan kepada korang semua movie apa yang aku tengok.

Actually, aku ada buat thread kat twitter, thread movies yang aku tengok cuti ni. Aku akan update tiap kali aku tengok movie baru (bukan movie terbaru)

Go follow me on twitter for fast review: https://twitter.com/krmhzul


English movie
2015
Rating: 8/10

Aku malas nak cerita synopsis sebab bagi aku, aku akan spoil your mood :)

Cuma, this movie cerita pasal bestfriends, yang antara bestfriends tu, mesti ada someone yang paling tak menarik, someone tu dipanggil the duff. Nah, aku suka part friendship diorang. Sumpah cool. Even lagi 2orang tu cantik gila namati, diorang tetap accept the duff in their group.

Aku respect! :)

This movie pun ada cerita pasal the duff yang kejar crush dia tapi lastly...... em malas nak story lebih lebih hahaha.

Go watching! Youtube ada dontworry! :)



No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg