Monday 9 June 2014

Liebster Award Nomination by Hana Jalil

Haip! Assalamualaikum :)
Muahaha mesti korang perasan hari hari aku duk jawab mende alah ni kan? Haha jangan jemu! Aku nak habiskan semua soalan yang orang tag aku :) Takmau la hampakan orang :) Orang dah susah susah tag kita, kita tak hargai pun. Takbaik :D

Okay this time aku di tag oleh akak Hana Jalil merangkap peng-edit blog aku yang comel ni. Hahaha perasan sebentar -_- Nak edit blog dengan harga yang berpatutan, boleh contact akak ni :)

So, let's go to the questions and answers!

1. Boleh Ceritakan serba sedikit mengenai blog korang TAK?
= Blog aku berkisarkan seorang remaja yang sedang bosan. Hahaha just kidding. Blog aku pasal diri sendiri, tips, perkongsian agama, giveaway, entry emosi dan perkongsian tentang kehidupan :)

2. Minat Runningman tak? Kalau minat, character mana korang suka? :D
= Minat. Tapi dulu :) Sekarang dah insaf. Muahaha XD Aku suka character Kang Gary! Simple, poyo, gentleman, handsome and romantic! Hahaha XD

3. Siapa MENTOR korang dalam blogging?
= Mentor? Rasanya macam takde. Aku lebih suka ukut diri sendiri. Hahaha XD

4. Apa nama samaran korang?
= Imah :)

5. Kali terakhir korang hangout bila? :D
= Hangout dengan kawan? Fuhh, dah lama tak keluar hangout. Busy dengan exam. Cuti ni pun busy dengan holiday dengan family.

6. Suka online shop tak? Nyatakan online shop yang korang selalu terjah boleh?
= Kurang suka! Sebab aku ni seorang yang cerewet tahap max! Haha. Serious talk. Sebelum aku beli pape barang, aku akan belek dan perhatikan betul betul. Aku kena pastikan keadaan barang tu 100% elok baru aku beli. Haha susah nak pastikan semua tu kalau beli online :)

7. Negara yang korang teringin nak pergi?
= Mekah! :)

8. Suka join contest tak?
= Sangat suka! :D

9. Cerita kegemaran korang apa?
= Yang ni dah jawab kat SINI :)

10. Dah lama ke dalam dunia blogging ni?
= Tak lama sangat. Dalam 2 atau 3 tahun :)

11. Apa pendapat anda mengenai blog Hana?
= Baru tukar header erk akak? Haha kurang berkenan sikit. Hehe XD Tapi tetap kemas (Y)

Okay done! :D
Akak ni tahu aku seorang yang cerewet sebab mase dia edit blog aku, terserlahlah kecerewetan aku tu. Hehe. Sorry ye kak? :D

Jangan lupa komen kalau nak ditag! But pastikan tak pernah kena tag dengan orang lain ye? :)
Okay adios!

6 comments:

  1. ooo suka gary ek...kabo kt ji hyo nnt ;-)

    ReplyDelete
  2. @Khai♥Rin : anies Muahahaha kabo je la. Tak kisah~ Suka Gary dengan JiHyo! So romantic :3 Hahaha

    ReplyDelete
  3. wah rajinnya menjawab liebster award...tahniah...

    ReplyDelete
  4. Haha. thanks jawab :D
    baru tak baru la tukar. hee :D

    ReplyDelete
  5. @Farah Waheda Wahid Haha dah lama simpan, baru rajin nak menjawab nye XD

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg