Saturday 14 June 2014

Liebster Award Nomination by Syira Lokman



Haip haip. Kembali lagi bersama Liebster Award Nomination -.- Kali ini aku di tag oleh seorang kakak yang cantik manis lagi terkenal iaitu akak Syira Lokman. Maaf lambat jawab :3 Sebenarnya tak sangka di tag oleh akak Syira sebab em saya blogger baru kan, tak sangka kakSyira tahu kewujudan saya. Haha XD

Okay kita teruskan agenda aku. Hahaha jom baca soalan daripada kakSyira dan jawapan aku ;)

(1) Ceritakan serba ringkas tentang diri anda.
= Em. Nama diberi Karimah binti Zulkafali. 16 tahun. SMA Al-Falah Kemaman, Terengganu. Ambik subjek sains yang super susah -.- Seorang yang cerewet, garang dan sporting. Haha. Dan yang paling penting, suka berkawan :)

(2) Apakah tujuan anda berblog?
= Untuk berkongsi imu yang bermanfaat kepada semua supaya boleh bawak bekal kat alam "sana". Mengisi masa lapang dan untuk meluaskan lagi pengetahuan yang ada :)

(3) Apakah impian hidup anda?
= Dapat menjejakkan kaki ke Mekah sebelum nyawa ditarik malaikat Izrael ;)

(4) Blogger lelaki and perempuan yang anda suka.
= Blogger lelaki : Abang Hasrul Hassan dan blogger perempuan : Akak! Haha XD

(5) Apa pendapat anda tentang blog Syira Lokman.
= Header yang super duper cantik! Nak tempah boleh? Haha XD

(6) Apakah pekerjaan anda sekarang? *sekiranya masih belajar..nyatakan bidang dan dimana anda belajar.
= Masih seorang pelajar sekolah. Pelajar aliran sains tulen :)

(7) Apakah yang ditulis dalam blog anda?
= Tips, perkongsian agama dan entry peribadi.

(8) Majlis hari jadi yang diimpikan. *huraikan keadaan,jenis hadiah yang diinginkan.
= I love this question! Em saya nak majlis hari jadi yang surprise. Dihadiri oleh all my family, my friends, and my crush. And masa tu i will be a princess with a very beautiful dress. And my dad give my a new phone as a present. My mom will bake a cake. And the most important, my crush give me a present! Aaaa i want all of this! Hahaha but this is just a dream -.-

(9) Saat anda "jatuh",apa yang anda lakukan?
= Get up! Dan jangan jatuh lagi di tempat yang sama!

(10) Sekiranya orang yang anda sayang akan meninggalkan anda,apakah yang anda lakukan sepanjang hayat beliau?
= Muahaha buat dia menyesal sebab tinggalkan saya! Haha saya akan buat dia rasa betapa pentingnya diri saya dalam hidup dia!

(11) Apakah kejayaan paling indah yang telah anda kecapi?
= Make my parent happy with my UPSR and PMR result. And tahun depan i'll make they proud of me because of my SPM's result.

Done!
To be honest, i love this questions :)

Okay adios~
Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg