Saturday 7 June 2014

Liebster Award Nomination by Si Tracey

Hai hai hai :) 
Assalamualaikum.
Kali ni entry pasal Liebster Award dalam bahasa Melayu sebab soalan daripada akak Si Tracey. Akak ni HAVOC tau. Haha so cool baca entry'entry akak ni. Tak caya? Try la stalk :p

Jom tengok soalan akak havoc ni dan jawapan aku~


(1) Sepanjang jadi Blogger, apa event blog yang paling korang tak boleh nak lupa?

= Takpernah dapat jemputan pergi event -_- Hahaha so, kalau ada pape jemputan, mohler jemput ye? XD

(2) Rasa-rasanya sampai umur berapa atau bila korang akan berhenti buat blog?
= Buat blog? Saya buat blog skali je. Hehe. Aktif berblog ke? :p Haha saya nak aktif sampai ke tua maybe. Blogging best kot (Y) Hehe.

(3) Pernah tak ada rasa menyesal buat blog? Atau ada entri yang korang rasa nak tarik balik.
= Nope. Tak pernah menyesal sebab blogging itu menyeronokan XD Entry tarik balik? Hehe banyak kali. Semua entry masa first first berblog, semua aku delete. Sebab aku rasa takde pape faedah pun yang korang dapat kalau korang baca entry tu.

(4) Rasanya kalau takda blog, korang tengah watpe sekarang?
= Duk main Twitter je manjang. Hahaha XD Ataupun sibuk duk study. Eh? Macam mustahil je. Hahaha XD

(5) Berikan satu perkataan untuk describe blog korang sekarang ni.
= Remaja.

Siap!
Korang jangan pelik tengok soalan sikit sangat sebab kakak Havoc ni minta request buat soalan sikit je. Hahaha. Okay terima kasih sudi baca :)

Jangan lupa komen kalau nak kena tag! :) Jangan malu'malu. Biar sama'sama rasai perasaan kena tag. Haha XD

Bye'bye!

1 comment:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg