Sunday 29 June 2014

Sesi balas komen dan blogwalking!


Hai hai hai :) Assalamualaikum!
Salam 1Ramadhan semuaaaa :) Alhamdulillah dah sehari kita berpuasa. Ohsem. Memang best gilerr kan? :D

So here i go. Sekarang tetiba muncul mood nak balas komen dan blogwalking semua serta followback bloggers yang sudi komen dan follow aku.

Thanks semuaaa! Selamat berbuka puasa :*

Btw jangan lupa tinggal komen url anda! Aku nak memperbaharui bloglist :) Kalau lebih daripada 10, aku hubungi en.Random yang handsome. Kalau tak, aku letak semuanya dalam bloglist cantik aku tu. Haha. Kbye'bye :))

12 comments:

  1. Selamat berpuasa sis . Hehehe rajin betul berblogwalking ye . Jemput la singgah di blog Nik

    http://milikallahsepenuhnya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. http://iolacaviarofficial.blogspot.com/

    :D

    ReplyDelete
  3. kejap je da selesai sehari puasa kan =)

    ReplyDelete
  4. hye..salam ramadhan sayang!...hehe..keep in touch :)

    ReplyDelete
  5. salam lya baru berkesempatan lawat cne..lya dah masukkan blog awak kat bloglist lya :)

    ReplyDelete
  6. @Aimi Farhana Hai! Selamat menyambut bulan ramadhan :D

    ReplyDelete
  7. @kemey Yup. Ada 28 days more. Haha. Taksabar nak raya! Hahaha XD

    ReplyDelete
  8. @amanina nasuha Hai akak! Salam Ramadhan jugak akak sayang. Haha InShaaALlah :D

    ReplyDelete
  9. @Asha Lya Wslm. Thanks :) Nanti saya masukkan jugak blog kak sebagai bloglist saya :D

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg