Saturday 2 January 2016

10 Questions tag by NurulFadhilah



Hai assalamualaikum!! :D
Maaf kepada akak NurulFadhilah sebab aku baru je ada kesempatan nak menjawab. Ribuan terima kasih kerana sudi tag-kan aku. A lot of thank you! :D

Malas nak cakap banyak sebab taktahu nak bebelkan apa, so apa kata aku jawab je dulu huhuhu XD

10 questions from akak NurulFadhilah.

- Haiwan yang ditakuti?
Em i don't know. Mungkin haiwan liar sebab aku suka kucing, aku suka arnab, aku suka hamster, aku pernah bela burung, taktakut katak, taktakut lipas. Hehehe :)

- Kalau korang ada bff (kawan baik), korang sanggup ke buat surprise birthday utk dia? Nak buat mcm mana? Kalau yg pernah buat, sharelah sikit.
Of course sanggup! Kawan baik susah woo nak dapat ^^ Aku pernah ada 2kawan baik and sekarang dia bukan kawan baik aku lagi. Huhu so sekarang aku stick dengan sorang kawanbaik dan aku harap berkekalan sampai syurga sana ameen :)
Tapi takpernah buat surprise sebab tahun ni aku punya plan cancel :( atas sebab sebab tertentu huhu. Tapi setiap kali birthday, we make it special :')
Untuk perancangan sambut birthday dia tahun ni 2016, aku rancang nak pergi picnic dengan dia berdua kot sebab masa tu kitorang dah ada lesen haha tapi yang aku takut, dua dua dapat u lain :( harap masa tu ada gap untuk jumpa lah :') Tapi yang menyedihkan, birthday aku tahun ni, dia takde dengan aku. Dia stay kl for 2month! ihateit! X( But try to accept it :')



- Study dkt mana?
Menganggur kak T^T hahaha tengah tunggu result spm and now sedang kerja mengajar budak mengaji huhu :)

- Suka bergambar tak?
Sukaaaaaaaa :) Tapi so far alhamdulillah gambar diri sendiri takde dalam mana'mana laman sosial inshaaAllah. Kalau teringin sangat nak upload, mampu buat dp whatsapp je huhu. Kalau ada pun, kawan yang upload.

- Describe diri korang.
Seorangggg yang garang. Kejam haha! Sangat teliti. Fobia akan kegemukan. Specky. Obses warna merah. Sekarang tengah admire dengan ex-classmate sendiri hahahahahaha XD tapi tengah berkawan dengan seorang manusia yang terpilih alhamdulillah ahah! :D Okay aku dah mengarut. Taktahu nak describe ape huhu maaf.

- Suka blogger yang jenis mcm mana?
Blogger yang peramah! Tak sombong. Suka menegur. Tak bongkak even followers beribuuuuu ehem! Hahah bukan sejenis manusia yang terlalu mengejar akan kepopularity uhuk. Dan yang paling penting, tak update entry mengarut.

- Sejarah wujudnya blog korang?
Emm aku buat blog sebab kawan aku ada blog. And masa blogwalking blog kawan'kawan je. Tak pernah join giveaway. Entry semua pasal life. Hahaha form2 okayy? Jangan kecam T^T Haha then kawan semua blah dari dunia blogging ni, tinggallah aku sorang'sorang. Lepastu kakak aku join, then dia pun blah jugak. Aku je yang stick sampai sekrang. Tahun 2016 ialah tahun ke5 and aku masih lagi seorang blogger picisan T^T

- Rajin join GA/SEGMEN atau suka share stories/tips je?
Teramatlah rajinnnnn alhamdulillah hahaha. Dan suka jugak share stories and tips. Hihi.

- Sihat? ;p
Alhamdulillah masih diberi nikmat sihat tubuh badan dan akal :)

- Apa komen korang tentang blog aku? Hahahahahahaha (JUJUR TAUUUU)
Cantik dan kemas of course cuma aku kurang suka jenis font entry yang digunakan dan ianya terlalu kecil. Hihi maaf terlalu jujur :) Tapi it's still awesome :D

-----------------------------------------------------------

Yeay! Sudah habisss yuhuu :)
And for now my turn to ask. Ke takpayah eh? Haha nanti aku update balik! Stay tuned! :) Adios ^^


2 comments:

  1. salam imah , tang bergambar tu sama dengan akak nak upload setakat dp wassap tu pon kejap kejap je

    ReplyDelete
  2. Hoho. Thank you jawab dear! Btw, samalah dgn adik akk tgh tunggu result spm! Bittaufiq wannajah! :)

    Btw, font yg kecik tu font yg akk guna skrg ke? x3

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg