Saturday 2 January 2016

Keyboard laptop rosak T^T

Hai.
Assalamualaikum semua :)

not my picture

Okeyh dekat seminggu kot tak online blog T^T punca utama ialah keyboard laptop rosak. Tetiba je. Aku taip huruf, keluar nombor -___- apakah? Mungkin disebabkan adik adik aku main laptop secara ganassssss dan tersangat hiperaktif yeah. Adik aku tengok movie sambil baring and laptop terbalik kot. Eh sukati dia je -_- Nak marah, bukan laptop aku, laptop family. So, pendamkan rasa je.

So, disebabkan aku ada kerja nak ditaipnya dan kena siapkan harini, aku paksaaaaaa umi aku beli keyboard jenis hp yang paling murah (rm35)


Lebih kurang macam gambar diatas. Aku terpaksa guna keyboard lain sebab aku rasa kalau pergi baiki mengambil masa yang lama dan kos yang tinggi. Dan of course sebelum masuk u inshaaAllah, aku akan beli laptop sendiri (umi bagitahu nak belanja) hahaha. Jadi, buat sementara, kena guna laptop family ni lah.

Btw, esok aku dah start kerja balik! Ohyeah :))

DAN harini start blogging macam biasa ^^ Buat segment pun tak sempat haritu. So, aku tunggu followers aku 1000 orang, aku buat. Lagi 3 followers. Korang doakan aku cepat dapat followers hahahaha! :D

And guess what, haritu menang 2 giveaway alhamdulillah. Nasib baik sempat bukak haritu semata'mata nak check huhuhu. Alhamdulillah dan terima kasih :D

Adios~ nanti akan ku update lagi :D

6 comments:

  1. hehehe..Leptop nk mntk ganti baru dah tu..krikkrik

    ReplyDelete
  2. sama :( sakit hati terpksa pakai keyboard usb hm

    ReplyDelete
  3. salam imah , moga dipermudah urusan tau heheh :)

    ReplyDelete
  4. kes ni macam pernah berlaku dkt kawan saya...masa tu kitaorang xhantar kedai...just check semua setting, lepas tu mcmna tah dah elok balik...
    semua keypad huruf ke yg keluar nombor? ke certain keypad je?

    ReplyDelete
  5. @sofie adie Certain keypad je. Huhu nak check setting yang mana ? :(

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg