Tuesday 5 January 2016

Check berat blog!

[Entry eksperimen]

Haiii.
Tadi terbaca dekat cbox, akak AisyhahNyais (click nama, terus ke entry tersebut) ajak p timbang berat, so terjah ler blog sis hebat tu haha. Jadi, aku pun try timbang berat blog haku.

klik gambar untuk check berat blog anda.

Nah, ni result.


Tapi sebenarnya tadi aku test skali, 15saat macam tu, kali kedua jadi 8.38 saat. Bak kata akak AisyhahNyais,ringan letuww kan? hahah XD

Dan sekarang aku try aplikasikan tips akak AisyhahNyais untuk meringankan berat blog aku dengan buang widget yang tak perlu. Setelah buang 1 widget yang memang useless, nahhhh hasilnya..


Muahahahah kan dah lebih lajuuuu saat tu. Yeahh. Habis sudah eksperimen aku. HAHA! Nak tahu satu lagi tips ringan berat blog, p terjah blog hakak AisyhahNyais :D

Selamat malam! :)




1 comment:

  1. Wuwuw tahniah blog dh ringan. Tp lagi ringan dr blog sis oo. Apapon kipidap imah. Hikshiks

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg